مزایای ویژهٔ کاویمو برای پلتفرم‌های آموزش آنلاین

همیشه فرایند طراحی و ساخت ویدیو برای تامین محتوای پولی سایت یا محصولات دیجیتال به زمان و تلاش فراوانی نیاز دارد. اگر فروشنده محتوای ویدیویی هستید، یا برای وبسایتتان محتوای ویدیویی تولید می‌کنید تا مشتریان و کاربران از آن بهره‌ای ببرند به شما تبریک می‌گویم. اما در این بین ضرورت استفاده از ابزاری مناسب برای میزبانی ویدیو، برای تسهیل فرایند و بهبود کیفیت ویدیو را فراموش می‌کنید. در این مقاله درباره ۷ مزیت منحصربه‌فرد استفاده از کاویمو بعنوان سرویسی برای میزبانی ویدیوهای شما را بررسی خواهم کرد.

 

مزیت اول: محافظت از محتوای ویدیویی 

کاویمو پلتفرمی است که کاملا ویدیوهای شما را در برابر سرقت دیجیتال ایمن می‌کند. در دنیای مدرن امروز تقریبا محافظت ۱۰۰% در مقابل سرقت‌ها، بخصوص سرقت‌های دنیای دیجیتال غیرممکن است؛ اما کارهایی برای کاهش ریسک می‌توان انجام داد. کاویمو، با محافظت از ویدیو شما از طریق سیستم جلوگیری از دانلود ویدیو (DRM) تقریبا هیچ شانسی برای دانلود غیرمجاز ویدیوها باقی نمی‌گذارد. بعلاوه در صورت نیاز، امکان محافظت از دامین و غیرفعال کردن لینک منبع نیز وجود دارد. با این کار شما می‌توانید به راحتی دسترسی مخاطبان به محتوای ویدیویی را مدیریت نمایید. 

حالا چرا امنیت ویدیو مهم است؟ چون مانع هدر رفتن زحمات شما می‌شود، زحماتی که ساعت‌ها و هفته وقت صرف تولید یک محتوای آموزشی نموده‌اید و منبع درآمد شماست به راحتی با چند کلیک به هدر می‌رود. با جستجویی در اینترنت مشاهده می‌کنید که دانلود یک ویدیو از پلتفرم‌های مشهور برای کاربران مبتدی چقدر آسان است.

 

مزیت دوم: برندسازی 

اساس یک کمپین بازاریابی کارساز، برندسازی است. اگر در تلاش هستید تا شرکت خود را به شهرت برسانید یا فروش خود را افزایش دهید نیازمند این خواهید بود که محتوای تولیدی با لوگو و اطلاعات اختصاصی شما برند شود. میزبانی ویدیوها در کاویمو، خلاقیت بالایی در برندینگ و اضافه کردن واترمارک به شما می‌دهد. طراحی ویدیو، بستگی به مهارت و قوه‌ی تخیل شما دارد! بعلاوه از شر لوگوی اجباری و پیشنهاد ویدیوهای مشابه‌ای که در انتهای ویدیو توسط سایت‌هایی اشتراک ویدیو نمایش داده می‌شود هم راحت می‌شوید. 

 

مزیت سوم: شخصی‌سازی 

علاوه بر ویژگی‌های یاد شده درباره برندینگ، کاویمو قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی نیز دارد. سایر پلتفرم‌های ویدیویی صرفا مکانی را برای بارگذاری ویدیوها در اختیارتان قرار داده و هیچ ابزاری برای ویرایش ویدیو عرضه نمی‌کنند. از سوی دیگر، کاویمو علاوه بر اینکه مکانی برای میزبانی ویدیوهاست، ابزارهای موثری نیز برای اضافه کردن قابلیت‌های منحصربه‌فرد به محتوا در اختیارتان قرار می‌‌دهد.  شما می‌توانید ظاهر ویدیوهای خود را بهتر از قبل کنید و تصویری حرفه‌ای برای شرکت بسازید. 

 

مزیت چهارم: افزایش بهره‌وری با استفاده از تنظیمات پیشرفته 

اگر دوست داشته باشید، قابلیت خاصی را بر همه‌ی ویدیوها اعمال کنید، با مراجعه به بخش تنظیمات پیشرفته، امکان اعمال آن بر روی ویدیوهای دیگر نیز وجود دارد. با تنظیمات از پیش تعریف شده، صرفه‌جویی زیادی در زمان به عمل آورده و فرایند تولید و اشتراک ویدیو را سرعت می‌بخشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که تنظیمات خاصی بعنوان مثال انتخاب اعمال رنگ وبسایت یا برند شما بر روی پلیر را بارها و بارها تکرار کنید. به جای این کار می‌توانید، استایل و تنظیمات را یک بار ذخیره کرده و بدون اینکه لازم به طی آن مراحل باشد، تنظیمات قبلی را بر روی ویدیوهای جدید اعمال کنید. 

 

مزیت پنجم: ساماندهی ویدیوها با قابلیت دسته بندی

به‌هم‌ریختگی فایل‌ها و فولدرها در حوزه‌ی محتوای دیجیتال چیزی است که به سادگی اتفاق می‌افتد. کاویمو فرایند ساماندهی و مرتب‌سازی فایل‌های ویدیویی را با استفاده از قابلیت ایجاد دسته‌بندی بسیار آسان می‌کند. برای تست این قابلیت، بی‌نهایت دسته‌بندی و زیر دسته برای محتواهای ویدیویی خود ایجاد کنید. بنابراین نیازی به نگرانی از بابت درهم‌ریختگی ویدیوهای قبلی نیست. با ایجاد دسته‌های جدید برای ویدیوها، بهره‌وری‌تان افزایش می‌یابد. 

 

مزیت ششم: نظارت بر آمار با استفاده از گوگل آنالیتیکز

کمپین ویدیوی‌تان تا چه حد موثر بوده است؟ برای پاسخ به این سوال شما نیاز به ابزاری برای ارزیابی تاثیر کمپین ویدیویی‌تان دارید. هیچ دلیلی وجود ندارد که برای افزایش نرخ تبدیل و ارزیابی آن به حدس زدن رو بیاورید. شما می‌توانید با اتصال گوگل آنالیتیکز به کاویمو آماری همچون تعداد ویوها، میزان درصد مشاهده هر ویدیو، موقعیت جغرافیایی کاربران و ... را ببینید و با درکی عمیق‌‌تر، ویدیوهای جدیدتری برای مخاطبانتان تولید کنید. حتی با توجه به ارزیابی‌ها با اندک تغییری در محتوا نرخ تبدیل را بهبود و درآمدتان را چند برابر کنید. اگر اهل استفاده از این ابزار نیستید، راحت بگویم پولتان را دور ریخته‌اید! 

[درباره این موضوع بیشتر بدانید: چگونه با استفاده از گوگل آنالیتیکز ویدیوهای خود را رصد کنیم؟]

 

 

مزیت هفتم: افزایش فروش با بهبود ارتقا رتبه سایت در گوگل

به این موضوع فکر کنید، وقتی در یوتیوب و آپارات یک ویدیو آپلود می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ بعد از چند روز این ویدیو در صدر نتایج جستجوی گوگل ظاهر می‌شود. تصور کنید یک ویدیو ۱۰۰۰ مخاطب در یکماه به سمت خود جذب کند. یعنی شما ۱۰۰۰ مخاطب که می‌تواند مشتری بالقوه شما جهت افزایش درآمدتان باشد را به راحتی از دست داده‌اید. چگونه؟ با آپلود در سرویس‌های اشتراک ویدیو، ویدیوهایی که ساعت‌ها برای تولید آن وقت صرف کرده‌اید. اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است: «خُب، مخاطبانم از طریق لینک‌های زیر ویدیو به وب سایتم هدایت می‌شوند.» اما شما غافل از این هستید که فقط ۱٪ از مخاطبان بعد از هدایت به این سرویس‌ها به وب سایت شما مراجعه خواهند کرد. یعنی ۱۰ نفر!!! در صورتی که با استفاده از سرویس میزبانی ویدیو کاویمو می‌توانید تمام این مخاطبین را جذب وبسایت خودتان کنید. این یعنی جذب مخاطب بیشتر، رتبه الکسای بهتر و فروش بیشتر (برای دیدن نتیجه استفاده از کاویمو اینجا کلیک کنید.)

 

کاویمو را آزمایش کنید، تا خودتان تفاوت را لمس کنید 

اگر به دنبال بهبود فروش و ارتقاء رتبه‌ی سایتتان در گوگل هستید، فردا دیر است؛ همین امروز سرویس میزبانی ویدیو کاویمو را آزمایش کنید. گفتنی است، ابزارهای ویژه‌ای برای آن دسته از کاربرانی که قصد انتقال محتوایشان از سرویس‌های دیگر را دارند، در نظر گرفته‌ایم. برای دریافت جزئیات بیشتر، با پشتیبانی کاویمو تماس بگیرید. علاوه بر ارسال تیکت، امکان تماس تلفنی نیز برای شما در دسترس است، خوشحال می‌شویم که به سوالات شما پاسخ دهیم و در مورد منافع استفاده از کاویمو بعنوان میزبانی برای ویدیوهای شما اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

 

۰۲۱-۹۱۳۰۱۰۸۰

مشاوره کاملا رایگان

نیاز به مشاوره بیشتر دارید؟

برای صحبت با متخصصان کاویمو تماس بگیرید.